Jesteś tutaj: taniozakupy.pl > Zakupy > Reklama dźwignią zakupu?

Reklama dźwignią zakupu?

Reklamy otaczają nas wszędzie. Są w telewizji, w radiu, na bilbordach, w telefonie, w internecie. Nawet w skrzynce pocztowej pojawiają się ulotki różnych firm. Efekt? Ludzie przyzwyczaili się do reklam. Czy w tym momencie reklama faktycznie zachęca do zakupów? Cóż, z tym może być różnie. By przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta reklama musi być naprawdę niezwykła bądź szokująca. Obecnie coraz częściej stosuje się inne metody zachęcające do zakupów konkretnych produktów. Lokuje się towary w filmach i serialach, by ludzie utożsamiając się z bohaterami, kupowali produkty używane przez postacie filmowe. Producenci przesyłają gwiazdom i celebrytom gratisowe gadżety oraz markowe ubrania wiedząc, że fani z przyjemnością kupią taki towar. Reklama nadal jest ważna do wypromowania produktu, jednak coraz częściej jest wspierana przez inne triki marketingowe. Reklama dźwignią zakupu? Nie zawsze. Najczęściej sama reklama już nie wystarcza. Większość klientów potrzebuje pewnej zachęty w formie rabatów, promocji i wyprzedaży.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.